۱۳۹۶ مهر ۱۲, چهارشنبه

ارمغان ضماد 18 گانه (ضامن سلامتی)


ارمغان ضماد 18 گانه (ضامن سلامتی)
مسکن بسیار قوی
مخصوص دردهای عضلانی ، کمر درد ، پا درد ، سیاتیک ، دیسک کمر ، شکستگی و جابجایی مهره ها
منع مصرف : حساسیت های پوستی و اگزما

دست ساز محلی توسط پزشک سنتی
آنچه علم روز نتوانست ما می توانیم

ارمغان ضماد 18 گانه (ضامن سلامتی)

خلاصه کتاب سازمان استراتژی محور تألیف کاپلان و نورتون

خلاصه کتاب سازمان استراتژی محور تألیف کاپلان و نورتون
به تعداد 23 صفحه pdf
مناسب جمع بندی . مرور سریع ایام امتحانات

معرفی روش ارزیابی متوازن
موانع پیاده سازی استراتژی ها
ایجاد سازمان استراتژی محور
چگونه موییل یک استزاتژیک شد
ساختن نقشه های استراتژی
ساختن نقشه های استراتژی در شرکت های بخش خصوصی
معیارهای ارزیابی متوازن در سازمانهای غیر انتفاعی - دولتی ، بهداشتی و درمانی
ایجاد هم افزایی در سطح واحدهای کسب و کار
ایجاد هم افزایی از طریق واحدهای خدمات مشترک
ایجاد آگاهی استراتژیک
تعریف اهداف فردی و گروهی
پرداخت پاداش بر اساس ارزیابی متوازن
برنامه ریزی یو بودجه بندی
بازخورد و یادگیری
رهبری و بسیج سازمان
اجتناب از مواردی که موجب شکست می شود.

خلاصه کتاب سازمان استراتژی محور تألیف کاپلان و نورتون

جزوه فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی - دانشگاه آزاد اسلامی

جزوه فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی - دانشگاه آزاد اسلامی

بخش اول:  مهمترین آرایه های ادبی در زبان فارسی به تعداد 10 صفحه و 23 آرایه
بخش دوم:  متون ادبی به تعداد 20 صفحه و بررسی شرح حال شعرا و همچنین آثار توضیح ابیات آنها

در مجموع 30 صفحه pdf

جزوه فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی - دانشگاه آزاد اسلامی

۱۳۹۶ مهر ۱۱, سه‌شنبه

پاورپوینت نظریه خودتنظیمی از دیدگاه پال آر.پنتریچ

پاورپوینت نظریه خودتنظیمی از دیدگاه پال آر.پنتریچ
به تعداد 40 اسلاید قابل ویرایش
مناسب ارائه و کنفرانس دانشجویان

چکیده
مهمترین مولفه های یادگیری خودتنظیمی از نظر پنتریچ
مفروضه های عمومی در یادگیری خود تنظیمی
سیستم پردازش اطلاعات
کنترل اجرایی (فراشناخت)
دانش و اعتقادات فرد راجع به راهبرد های یادگیری
تنظیم شناخت
راهبرد های شناختی
دانش اخباری
راهبردهای مدیریت منابع
نقش باورهای انگیزشی در یادگیری خود تنظیمی
چهارچوب تئوریک برای درونی سازی انگیزش دانش آموز
تحقیق جامع دانشگاه میشیگان در یادگیری 
خود تنظیم
نتیجه گیری
منابع و مآخذ

پاورپوینت نظریه خودتنظیمی از دیدگاه پال آر.پنتریچ

پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش

پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش
به تعداد 14 اسلاید قابل ویرایش
مناسب ارائه و کنفرانس دانشجو

فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش
انواع معرفت
•معرفت الهامی یا وحیانی
•معرفت شهودی
•معرفت عقلانی
•معرفت تجربی
•معرفت اجتهادی
•معرفت شناسی معنی گرا و تربیت
•معرفت شناسی واقعگرا و تربیت

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار
به تعداد 342 صفحه pdf

فهرست کلی مطالب :
پیشگفتار
واژه شناسی عناوین کتاب
بررسی تطبیقی از مفاهیم شناخت شناسی از معماری
دیدگاههای مکاتب زیبایی شناسی در هنر و معماری معاصر
هنر و زیبایی شناسی در مکاتب فلسفی جهان
 زیبایی شناشی از منظر متفکرین و فلاسفه اسلامی
سرچشمه هنر
نقش و تاثیر هنر ارمان گرای قدسی
نگرش به طبیعت در نظریه های فلاسفه و حکمای غربی و اسلامی
معماری از مفهوم تا کالبد
نقش و تاثیر معبود شناسی در هنر و معماری
فضا و کالبد در معماری
اصول و ویژگیهای معماری اسلامی
تاثیر آموزه های اسلام بر معماری و شهرسازی روزگار اسلامی
بحران هنر در معماری معاصر

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار

۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی


چکیده
تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است.
 در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.  

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

چکیده
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارتست از مجموع دارایی های برند در رابطه با نام و سمبل مقصد گردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد. هر ساله این ارزش توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود. در بسیاری از موارد ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتر است. با توجه به تفاوت های فرهنگی، اجتماعی و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، این نوشتار بر اساس ارزیابی گردشگران داخلی از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر یزد با استفاده از مدل کونکنیک تدوین شده است.
 جامعه آماری، شامل گردشگران بالقوه ای است که در دوره زمانی 15 فروردین تا 15 اردیبهشت سال 1389 در ورودی های شهر تهران در دسترس بودند. برای تجزیه و تحلیل نتایج از روش های آماری تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. تحقیق در پی شناسایی عوامل اصلی تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از دید گردشگران و تعیین و میزان اهمیت هر کدام از این عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده است که علاوه بر تصویر برند که در مطالعات 30 سال اخیر به عنوان مهم ترین عامل ارزیابی گردشگران از برند مقصد گردشگری تلقی شده است، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری نیز به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند شهر یزد تاثیر دارند و از نظر اهمیت، وفاداری به برند مهمترین عامل تاثیر گذار شناخته شده است.
کلیدواژه ها
شهر یزد
آگاهی از برند
وفاداری به برند
تصویر ذهنی برند

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

مقاله علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

چکیده
موفقیت یك سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی كه سازمان برای خودش قرار می دهد تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمانهای خدماتی، سود یك هدف مهم هست و می تواند تركیبی از نتایج مالی كوتاه مدت (افزایش منابع یا جریان نقدی) و افزایش ارزش ویژه ی برندباشد. عواملی چون كیفیت ادراك شده، وفاداری به برند، آگاهی برند وتداعی برند ابعاد تشكیل دهنده ارزش ویژه برند هستند".آکر "یکی از برجسته ترین دانشمندانی است که عوامل موثر بر ارزش ویژه برند را در قالب یک مدل ارایه نموده است .این مطالعه به ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه می پردازد. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی است و نحوه گرد آوری داد ه ها از نوع پیمایشی است.بدین منظور پرسشنامه ای با 26 سوال طراحی گردیده است.
برای پاسخ به سوالات مطروحه 200 نفر از خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل4شرکت خصوصی  بیمه گر آسیا، البرز، ملت و پارسیان که بیشترین سهم از بازار بیمه بدنه اتومبیل را دارا هستند  به عنوان نمونه آماری این پژوهش انتخاب گردید روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید.نتایج تحقیق نشان می دهد کیفیت ادراک شده،.وفاداری برند و تداعی گرها بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای به طور مستقیم تاثیر گذار است و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند به طور مستقیم موثر نمی باشد.
واژگان کلیدی:
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند

بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق بانکی و ارایه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن در بانک سپه

پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی (MA) گرایشمدیریت مالی دولتی موضوع بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق بانکی و ارایه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن در بانک سپه (مطالعه موردی بانک سپه مدیریت شعب منطقه شرق تهران)

فهرست مطالب:
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق 2
1-1 مقدمه 3
1-2- بیان مساله 5
1-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 5
1-4- مرور ادبیات و سوابق مربوطه 7
1-4-1- پیشینه تحقیق 7
..
..

بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق بانکی و ارایه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن در بانک سپه

بررسی تاثیر واحد كنترل كیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل

پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری (MA) موضوع بررسی تاثیر واحد كنترل كیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل

فهرست مطالب
چكیده 1
فصل اول. 3
1-1- مقدمه. 4
1-2- بیان مسئله. 4
1-3- ضرروت انجام تحقیق. 6
..
..

بررسی تاثیر واحد كنترل كیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل

جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1

جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1
129 صفحه pdf
فهرست مطالب:
حساب تغییرات / ضرائب لاگرانژ / اختلالات جبری و غیر جبری / معادلات با مشتقات جزئی و تبدیلات انتگرالی / توابع مختلط / روش باقیمانده وزنی / جبر ماتریس

جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1