۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی


چکیده
تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است.
 در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.  

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

چکیده
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارتست از مجموع دارایی های برند در رابطه با نام و سمبل مقصد گردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد. هر ساله این ارزش توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود. در بسیاری از موارد ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتر است. با توجه به تفاوت های فرهنگی، اجتماعی و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، این نوشتار بر اساس ارزیابی گردشگران داخلی از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر یزد با استفاده از مدل کونکنیک تدوین شده است.
 جامعه آماری، شامل گردشگران بالقوه ای است که در دوره زمانی 15 فروردین تا 15 اردیبهشت سال 1389 در ورودی های شهر تهران در دسترس بودند. برای تجزیه و تحلیل نتایج از روش های آماری تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. تحقیق در پی شناسایی عوامل اصلی تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از دید گردشگران و تعیین و میزان اهمیت هر کدام از این عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده است که علاوه بر تصویر برند که در مطالعات 30 سال اخیر به عنوان مهم ترین عامل ارزیابی گردشگران از برند مقصد گردشگری تلقی شده است، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری نیز به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند شهر یزد تاثیر دارند و از نظر اهمیت، وفاداری به برند مهمترین عامل تاثیر گذار شناخته شده است.
کلیدواژه ها
شهر یزد
آگاهی از برند
وفاداری به برند
تصویر ذهنی برند

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

مقاله علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

چکیده
موفقیت یك سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی كه سازمان برای خودش قرار می دهد تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمانهای خدماتی، سود یك هدف مهم هست و می تواند تركیبی از نتایج مالی كوتاه مدت (افزایش منابع یا جریان نقدی) و افزایش ارزش ویژه ی برندباشد. عواملی چون كیفیت ادراك شده، وفاداری به برند، آگاهی برند وتداعی برند ابعاد تشكیل دهنده ارزش ویژه برند هستند".آکر "یکی از برجسته ترین دانشمندانی است که عوامل موثر بر ارزش ویژه برند را در قالب یک مدل ارایه نموده است .این مطالعه به ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه می پردازد. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی است و نحوه گرد آوری داد ه ها از نوع پیمایشی است.بدین منظور پرسشنامه ای با 26 سوال طراحی گردیده است.
برای پاسخ به سوالات مطروحه 200 نفر از خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل4شرکت خصوصی  بیمه گر آسیا، البرز، ملت و پارسیان که بیشترین سهم از بازار بیمه بدنه اتومبیل را دارا هستند  به عنوان نمونه آماری این پژوهش انتخاب گردید روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید.نتایج تحقیق نشان می دهد کیفیت ادراک شده،.وفاداری برند و تداعی گرها بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای به طور مستقیم تاثیر گذار است و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند به طور مستقیم موثر نمی باشد.
واژگان کلیدی:
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند

بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق بانکی و ارایه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن در بانک سپه

پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی (MA) گرایشمدیریت مالی دولتی موضوع بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق بانکی و ارایه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن در بانک سپه (مطالعه موردی بانک سپه مدیریت شعب منطقه شرق تهران)

فهرست مطالب:
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق 2
1-1 مقدمه 3
1-2- بیان مساله 5
1-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 5
1-4- مرور ادبیات و سوابق مربوطه 7
1-4-1- پیشینه تحقیق 7
..
..

بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق بانکی و ارایه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن در بانک سپه

بررسی تاثیر واحد كنترل كیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل

پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری (MA) موضوع بررسی تاثیر واحد كنترل كیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل

فهرست مطالب
چكیده 1
فصل اول. 3
1-1- مقدمه. 4
1-2- بیان مسئله. 4
1-3- ضرروت انجام تحقیق. 6
..
..

بررسی تاثیر واحد كنترل كیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل

جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1

جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1
129 صفحه pdf
فهرست مطالب:
حساب تغییرات / ضرائب لاگرانژ / اختلالات جبری و غیر جبری / معادلات با مشتقات جزئی و تبدیلات انتگرالی / توابع مختلط / روش باقیمانده وزنی / جبر ماتریس

جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1

پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر سرلک و فراتی

پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته
دکتر سرلک و فراتی
10 فایل پاورپوینت برای هر فصل جداگانه
مناسب اساتید و  ارائه و کنفرانس دانشجویان

پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر سرلک و فراتی

۱۳۹۶ مهر ۷, جمعه

جزوه منطق سطح ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

جزوه منطق سطح ارشد دانشگاه آزاد اسلامی 
به تعداد 14 صفحه pdf
مناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات
 
شامل مباحث زیر می باشد.
تعریف منطق
اقسام منطق
ابواب منطق
صناعات خمسه
تجرید معلومات
موضوعات و مسائل علم منطق
مغالطه یا سفسطه
روابط چهارگانه
عناصر و خطای ذهن
انواع تعریف در منطق
ویژگی های تعریف
مباحث مرتبط با قضایا
انواع علم
جایگاه منطق در حکمت
مراتب تکاملی عقل
محصورات اربعه
نسبت های چهارگانه…

کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن مناسب کنکور دکتری

کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن مناسب کنکور دکتری
به تعداد 211 صفحه pdf
تلاش اعضای گروه بیست
این کتاب در واقع بر اساس 4 منبع اصلی در این حوزه بوده که تقریبا تمامی منابع مدیریت اسلامی را شامل می شود ، تهیه شده است.
سطح بندی منابع به ترتیب درجه اهمیت و ضرورت مطالعه به ترتیب زیر می باشند.
1- مدیریت اسلامی سیدعلی اکبر افجه ای
2- مدیریت اسلامی و الگوهای آن لطف الله فروزنده و علی اکبر جوکار
3- اصول مدیریت الامی و الگوهای آن ولی الله نقی پور
4- مدیریت اسلامی نبوی


تاثیر مشاغل سخت وزیان آور بر ازکارافتادگی وفوت ناشی ازکار درسازمان تامین اجتماعی استان تهران

تاثیر مشاغل سخت وزیان آور بر ازکارافتادگی وفوت ناشی ازکار درسازمان تامین اجتماعی استان تهران 

فهرست مطالب
عنوان
صفحه
چکیده1
فصل اول:کلیات تحقیق
مقدمه. 3
1-1- بیان مساله. 4
1-2- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 6
1-3- اهداف… 9
1-4- گزاره‌های تحقیق (فرضیه‌ها یا سوالات). 9
1-5- قلمرو تحقیق.. 10
1-6- روش انجام تحقیق.. 10
1-7- تعاریف… 10
1-8- ساختار پایان نامه. 13
فصل دوم:ادبیات وپیشینه تحقیق
مقدمه. 15


گزارش کار آزمایشگاه فیزیک 2

گزارش کار آزمایشگاه فیزیک 2

آزمایشگاه فیزیک عمومی 2 یکی از دروس تک واحدی رشته های فنی و مهندسی است که علیرغم سادگی می تواند برای بسیاری از دانشجویان ایجاد مشکل کند. درک صحیح و کاربردی از مفاهیم اولیه فیزیک از اهداف آزمایشگاه فیزیک عمومی 2 بشمار می آید و بدیهی است دروسی که به همراه آزمایشگاه و کارگاه در سیلابل درسی رشته ها قرار دارند جهت کاربردی ساختن آن دروس نقش ویژه ای ایفا می کنند. روند ارائه آزمایشات به صورتی است که ابتدا مقدمه ای از آزمایش ذکر شده و در ادامه شرح آزمایش و ابزار و وسایل مورد نیاز برای انجام آزمایش شرح داده شده و در آخر نیز نتیجه گیری کلی از هر آزمایش ارائه شده است.

این گزارش کار شامل 6 آزمایش است که عناوین این آزمایشات در ادامه ذکر شده است.



فهرست آزمایشات :
آشنایی با دستگاه های اندازه گیری
روش های اندازه گیری مقاومت و k.c.l
دستگاه اسیلوسکوپ ( موج نما )
مبدل ها ( ترانسفورماتورها )
طراحی آمپرمتر و ولت متر
به تعداد 31 صفحه pdf می باشد.

گزارش کار آزمایشگاه فیزیک 2

جزوه دست نویس فیزیک هالیدی

جزوه دست نویس فیزیک هالیدی
به تعداد 65 صفحه pdf
جزوه دست نویس دانشجو از مباحث کلاس با کیفیت خوب

شامل مباحث کلی زیر می باشد
کمیت های فیزیکی
ضرب برداری
حرکت در صفحه
دینامیک ذره
دینامیک ذره 2
انرژی جنبشی و کار
انرژی پتانسیل و بایستگی انرژی
مرکز جرم (یک نقطه خاص در اجسام)
برخورد
دوران
غلتش
ماشین آتو
بررسی قرقره متحرک
حرکت در سطوح
و مجموعه مباحث مرتبط

جزوه دست نویس فیزیک هالیدی